duminică, 20 aprilie 2008

dezleaga-ma

Dezleagă-mă în zece bucăţi şi aruncă-mă în fântâna oaselor tale...sărută-mă şi o să vezi sunetul dezolant al pielii mele volatile...sunt singur pe un deal de zahăr...atinge-mi părul lăptos...unu...doi...şi poate un trei...un pahar cu cafea...aruncă-mă în frăgezimea ochilor tăi casanţi...aruncă-mă doar ca sa fiu aruncat...
step by step...moment...monument...un sunet de petală....un gust amar de parfum ieftin...citeşte-mă...plăcere...întinde-ţi venele spre mine, cuprinde-mă...săruta-mă...îmbrăţişează-mă...fă dragoste cu mine...înger infantil...inocenţă...sunt atât de naiv...sunt atât de învechit...mă rup de unghia degetului mic ca să scriu undeva pe tine cuvinte dintr-o biblie a regretelor trecute...rape me baby...
murmur...îmi privesc picioarele cum sărută trotuarul cu pietre întoarse de vânt...e linişte...ba nu e!...vorbeşte-mi...
Noul mesaj de stare este dependenta de sărut
lamentabil...mă înec cu purpura de ţigară...stau afară şi număr câte umbre trec pe stradă...stau afară şi să fiu al naibii dacă vad ceva...înţelegi?...la poarta inimii mele scrie: interzis persoanelor străine de cauză...zideşte-mă...vreau să fiu zidit! înţelegi?...deus sive natura...sunt o bucată de cretă umedă...iar dumnezeu desenează cu mine printre ambalajele de conservat suflete...cercuri...sunt viu...respir anevoie aer sideral...
cucu bau bau...ciupeşte din mine falangele îngerilor transparenţi...eşti casantă, dar totuşi atât de frumoasă...sărută-mi ochii....coboară în jos spre gât...muşcă-mă...ciupeşte din mine viaţa şi vei învăţa cum e sa mori pe muzica de Bach...iubeşte-mă...
pe mine cine mă scrie...pe mine cine mă citeşte...pe mine cine mă inspiră?...mă inspiră parul tău negru...negura timpului inexistent...haide să trăim pe o insulă de aluminiu...şi să ne iubim cu steluţele...cuprinde-mă...cu privirea...aruncă-mă în mare ca să ştiu că e sărată...împrumută-mi un sentiment ca sa-mi cadă o lacrimă...împrumută-mi un ochi verde să vad pădurea durerilor mai bine...împrumută-mi totul
Noul mesaj de stare este rape me baby boy
Şterge

Niciun comentariu: