joi, 17 aprilie 2008

Brainstorming dezolant

Ce înseamnă fericirea? Să săruţi molcom o floare, să scrii nostalgic o poezie lungă, sau pur şi simplu să-ţi întinzi trupul pe dreptunghiul unui pat?...şi să citeşti cu patos un roman prăfuit de priviri fugitive... Cum e fericirea? Îţi bate inima mai tare? Euforie? Radiezi?...dar şi cuptoarele cu microunde folosesc radiaţii, asta înseamnă că sunt fericite?

A-ţi pieptăna o geană...a-ţi prinde degetele între paginile unui caiet...a fluiera atunci când te plimbi pe stradă gol, oamenii sunt nişte maşini de curăţat trotuarul...un mers biped...un sărut cauciucat...piele care se vrea naturală...tu nu îţi dai seama dar săruţi trotuarul aproape în fiecare zi... Maşinile de tuns sunt de două feluri...de tuns podoaba capilară şi de tuns iarba nefolositoare...mulţi oameni o folosesc pe cea de-a doua pentru ca să se tundă...păcat de benzină... A respira înseamnă a trăi...se schimbă placa cu aerul toxic...no more life...trăim pentru a murii...şi murim pentru ce?

Aseară am băut lapte...îmi place laptele...albul simbolizează puritate, asta ar însemna că laptele e pur?!...îmi place brânza...vorbesc cu soarele...nu-l pot privi, a mâncat prea multă brânză...seara vorbesc cu luna...bună, ce faci?! Îi număr ochii sprâncenaţi...are prea mulţi...are companie...urăsc plantele artificiale...mă iubesc cu steluţele...e vară...e primăvară...e vară iar... Nisipul înnebunit de apă se grupează sub greutatea piciorului, şi mi-l susţine...e înnorat...nu mă mai iubesc cu steluţele...e absurd să iubesc pe cineva pe care nu-l văd...împrumută-mi un sentiment...ce dau la schimb?... ce zici de un nasture, o cutie de chibrituri, un bec, o pătură, un copac...? Împrumută-mi un sentiment ca să-mi cadă o lacrimă...ţi-am spus, îţi dau obiecte călduroase...împrumută-mi un ochi albastru, să vad marea mai bine...

Un ciocan care violează un cui...un cui care e obligat să violeze o bucată de lemn de esenţă tare...un pahar cu apă minerală, un pai vesel colorat, un jurământ pentru o bucată de peşte, o curea pentru degetul mic...mănânc ciocolată... Eşti ceea ce mănânci, asta înseamnă că dacă mănânc carne de porc ar trebui să mă comport ca unul...sau dacă mănânc un măr să mă plantez undeva în grădină!?...mătur o curte curată, mă privesc în ochiul unei fântâni adânci... Să iei un dicţionar, să-i rupi cea de-a 65 filă, să o împachetezi de 4 ori, şi să o molfăi până când toate cuvintele dispar...un prosop...o tăblie atent ştearsă...un ambalaj proaspăt aruncat...un gust amar...panică...perdeaua atinge podeaua...o zugrăveală gălbuie...cinci degete amorezate de o bucată transparentă de plastic...o foaie de desen...manga...o perspectivă...un măcelar traumatizat cere nu mai vinde vată de zahăr...un teren de joacă...un liceu trecut...sunt ameţit...undeva o nuntă...

Ce înseamnă să faci ceva fără de folos? Ce înseamnă ceva? Ce înseamnă folos?

Niciun comentariu: